0

Din seria: "Pe ce dam banii?"

Posted by Negrila Anca on 06:41 in

   Astazi am avut o mica „isterie” sa spun asa cauzata de o subita cadere a internetului. Era amiaza, eram plictisita, in mijlocul unei conversatii si uitandu-ma la cateva filmulete pe youtube, cand hop, ce se intampla ? Cade netu’. Bun prima reactie, s-a intamplat ceva cu router-ul.Poate e semnalul slab, eu stand pe laptop in camera mea, router-ul in sufragerie. Ma duc la locul faptei, aprind PC, nici aici nu merge internetul. Probleme cu serverul DNS.



  M-ai intampinasem anterior aceasta problema cand s-au schimbat serverele DNS, dar am rezolvat-o relativ repede. De data asta insa, serverele la locul lor, toate setarile pareau in regula…Netul tot nu mergea.
  Asa ca am ales calea usoara, mi-am luat stick-ul de internet de la RCS-RDS , si m-am conectat la el la laptop. Viteza de download ? 150 kb/s. Upload? 50 kb/s. Pentru ce viteza platesc eu de fapt ( sau ma rog, ai mei) ? Macar un 1Mb/s.Concluzia? Bani aruncati pe nimic.

   Nu o fi cine stie cat abonamentul la internet. Dar pentru banii aia pe care scumpii mei parinti ii platesc lunar, ma astept macar sa pot naviga pe un blog, doua in mai in mai putin de jumatate de ora.

   Poate e problema la mine, dar si conectat prin wireless la router, viteza nu-mi depaseste 5 Mb/s la download si 1 Mb/s upload. 

Photo credit here




0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Lullaby All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.